piątek, 9 stycznia 2015

Prague II

Guess we'll know in time..

Wciąż zachwycam się tym wyjazdem, trudno mi wrócić do codziennych obowiązków tym bardziej po takiej długiej przerwie świątecznej. 

Kolejna dawka zdjęć ..
Nie bez powodu Praga nazywana jest małym Paryżem. Oprócz 'mini wieży Eiffela' posiada również ulicę ze  światowymi markami projektantów. Uwielbiam!







Najważniejszy symbol Pragi - Most Karola




 Piękne widoki ze wzgórza Petrin, mini wieża oraz droga na Zamek Praski.








i francuskie makaronky <3 

oraz praskie yellow taxi <3 





Nie bez powodu się mówi, że podróże kształcą :) Te miejsca, ta specyficzna architektura i sama historia  uświadomiła mi wiele, chociażby to, że mogłabym żyć w tamtych czasach. O! Takie nowe doświadczenia odkrywają  nas, samego siebie, swoje zainteresowania i pragnienia. Falbaniaste sukienki, przyciasnawe gorsety, wielkie kapelusze, wozy konne... a co najpiękniejsze charakterystyczne elementy budynków, utrzymujące się do dzisiaj, które nie zostały naruszone przez wojnę. Cieszy mnie to bardzo, że możemy to zobaczyć, przeżyć i poczuć się trochę jak w XVI wieku.
Dużo nowych wartości, doświadczeń i pozytywnej energii wyciągnęłam z tego miejsca. Polecam!
To the next time...


2 komentarze:

  1. Byłam w Pradze w grudniu. Praga jest przepiękna♥ Przepiękne widoki, bardzo dużo do zwiedzania. Byłam na moście Karola oraz w katedrze św. Wita, na rynku staromiejskim, na Zamku Królewskim, gdzie widziałam również najdłużej protestującego mężczyznę na świecie, ale najbardziej podobał mi się ten zegar astronomiczny Orloj, coś niesamowitego :) Mieliśmy przewodnika na cały dzień, więc trochę zdążyliśmy zwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również widzieliśmy tego protestującego mężczyznę i oczywiście te miejsca, które wymieniłaś. Aczkolwiek nie tak dokładnie jak sobie to zaplanowałam, wiadomo jak to w podróży trzeba mieć jednak elastyczny plan :)
      Praga niesamowita, na pewno pozostanie w mojej duszy na bardzo długo!
      Pozdrawiam!

      Usuń