poniedziałek, 20 maja 2013

Like jungle

















dress - hm






19 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam krój tej sukienki, ale nie podoba mi się jej wzór - dlatego też nie zdecydowałam się na nią. Ale niezależenie od wzoru, czy go lubię czy nie, przyznać muszę, że wyglądasz w tej sukience świetnie.
    Ostatnie zdjęcie boskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak z kadru Błękitnej Laguny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka, przymierzałam ją, ale na mnie nie leżała tak ładnie jak na Tobie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka i ten nieziemski wzór, masz wspaniałe włosy a moejsce w którym zrobiłaś zdjęcia jest doskonałe :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow sukienkę masz śliczną:)
    świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i piękna sukienka, śliczne masz włosy :)
    Obserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta sukienka:) wyglądasz super:) dodaję do obserwowanych i zapraszam równiez do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko wyglądasz w tej sukience :) Śliczna kobieta z Ciebie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest boska <3 ślicznie wyglądasz :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sukienka, a Ty wyglądasz ślicznie ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastic dress! ^^


    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. magiczne zdjęcia, sukienka świetna .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Nie, nie to nie mazury ;)
      miejsce niedaleko mojej mieściny :) Poza tym bardzo je lubie.

      Usuń
  16. myślę,że nie każdy dobrze wyglądałby w tej sukience, no ale Tobie psuje ;)

    Zapraszam do siebie częściej, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń