wtorek, 10 lipca 2012

Light

Lekki, prosty zestaw.  Biały top, jasne spodnie, złote dodatki czyli to co lubię!
Ostatnio odświeżyłam swoją garderobę i wymyślam nowe zestawy. Takim właśnie zapomnianym dodatkiem są buty, które miałam ubrane zaledwie dwa razy. Mega wygodne, mają świetne wycięcia na podbiciu co w efekcie nie przysłania całej stopki... Idealne na nasze upały ;) Torebka także zapomniana może ze względu na to, że wcale nie jest oryginalna ;). Jednak to mi wcale w niej nie przeszkadza, nie przywiązuje aż takiej wagi do tego. Powiem szczerze, że będąc parę lat temu w Egipcie spontanicznie ją kupiłam i to dlatego, że miała ciekawą bryłę i wzór.
Wybór studiów to ostatnio mój największy problem. Mam nadzieję, że za niedługo rozstrzygnie się ten koszmar i wyniki rekrutacji zadecydują o mojej przyszłości -,- A wy jakie polecacie kierunki i co studiujecie?...
***
Light, simple set. White top, light trousers, gold accessories that's what I like!
Last refreshed your wardrobe and make up new sets. Such a forgotten addition are the shoes that I had dressed just two times. Comfortable, have a great cut on the instep which in turn is wholly transparent to all feet ... Perfect for our hot weather;) the forgotten bag, perhaps mayby to the fact that it is not original;). But what I do not mind it, does not attach until such weight to it. I must admit that being a few years ago in Egypt, spontaneously bought it and it is because they have a solid and interesting print.









 





top- ny
necklace- home bargains
pants- diverse
mankiet- hm
bag- a'la LV xd
shoes- sklep prywatny

7 komentarzy:

  1. podobają mi się buty :) co do studiów, nie polecę nic, bo za rok matura :D ale planuję dziennikarstwo na uw

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczne włosy <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    xo

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletka mi się rzuciła w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look very pretty! I love the light colors :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog!

    Obserwuję tylko mam zablokowaną widoczność profilu. Liczę, że Ty również dodasz się do obserwatorów na moim blogu:

    by-klaudia.blogspot.com

    xoxo. Klaudia ♥

    OdpowiedzUsuń