środa, 20 czerwca 2012

Aztec

Przepchane jest już wszędzie wzorami azteckimi. Na początku kompletnie do mnie nie przemawiały, jednak na wakacyjnych zakupach nie mogło ich zabraknąć. Czy nie macie tak czasem, że niefortunnie łapiecie się  rzeczy i wtryniacie ją do koszyka, po czym bez dłuższego namysłu ją kupujecie? Ostatnio zdarzyła mi się taka sytuacja. Dopiero w domu rozmyślam z czym bym mogła to ewentualnie skompletować bądź komu bardziej by pasowała... później dopiero rozliczam swój portfel ;) Dramat! Ale kobiety chyba tak mają. W tym przypadku akurat wyszło pozytywnie, gdyż zdobyte azteckie getry zestawiłam z beżowym kimonem i do tego dobrałam złote dodatki, które ostatnio się ze mną nie rozstają. Bardzo wygodny zestaw.
***
 Aztec designs are everywhere! At the beginning of a completely appealing to me, but the holiday shopping couldn't miss them. Do you just sometimes, that unfortunately grabs her things and put to cart, and no longer thinking in buying it? Recently happened to me this situation. Only at home I reflect with what I could possibly complete it or who to fit more ... only later check your wallet;) Drama! But I think they are women. In this case just came out positive, because I set acquired Aztec leggings with beige blouse and drew to the gold accessories, which recently split up with me. This is very comfortable set.

Kisses

Spacer z pulkim










getry, pants- primark
kimono, blouse- primark
baleriny, shoes- sklep prywatny
naszyjnik, necklace- home bargains
okulary, sunglasses- Ann's



13 komentarzy:

  1. Thanks for your comment ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć od Ciebie taką wolność,taką swobodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit!!

    Welcome to my giveaway
    http://www.selectivepotential.com/2012/06/velanch-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że też czasami kupuję rzeczy bez namysłu! podoba mi się połączenie tych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :) Uwielbiam Twoje legginsy :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. getry są cudowne ale pewnie już to wiesz, więc skupię się na tym co jest Twoją zasługą czyli połaczenie ich z resztą. Moim zdanie bardzo dobrze dobrałaś bluzkę i dodatki i nawet kolor paznokci! Perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this Lana Del Rey'song !
    Casually outfit but really nice !
    Love your pants !

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely! I liked your aztec leggins so much!
    You look great xx

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kupiłam jakiś czas temu spodnie we wzór aztecki, wiedziałam, że będą modne i bardzo się cieszę ze swojego zakupy:)) Twoje leginsy są równiez ładne, kolorowe- ja mam czarno białe spodnie:)

    Przy okazji zapraszam na swoje pierwsze rozdanie na moim blogu, które potrwa jeszcze tylko 3 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Legginsy są cudne! :) Ślicznego masz psiaka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello here,
    Aztec
    Insightful! A brilliant article; It has really insightful information. You are extremely intelligent!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne legginsy!!;)

    OdpowiedzUsuń