sobota, 5 maja 2012

First movie

Pierwsza matura za nami. Byle przetrwać do 18.05 i wtedy zaczyna się ŻYCIE!
Ogólnie zaczyna mną rządzić język angielski xd Muszę powoli się z nim oswajać i oczywiście rozszerzać swoje umiejętności oraz zasób słownictwa. Dlatego teraz będą się pojawiać posty w wersji PL i ANG xd .
Skąd taka zmiana? Już mówię! Otóż pierwsze co, to zaraz matura ustna z angielskiego więc na pewno się przyda ;) po drugie, to już nie długo czeka mnie podróż do UK :) więc w czerwcu możecie być gotowi na różne nowości! No i po trzecie, nie którym łatwiej będzie odebrać moje myśli w tym uniwersalnym, światowym języku ;) (Za wszelkie błędy z góry przepraszam)

Pamiętacie moją sukienkę ze studniówki?  Korzystając z tej pięknej pogody postanowiłam dziś ubrać do nich koturniaczki i drobną biżuterię. Możecie być zaskoczeni, ale właśnie pojawia się moje pierwsze video. Stwierdziłam,że jej piękno jest właśnie ukryte w ruchach sukni tworząc fale więc dlatego nakręciliśmy filmik ;) Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali.
***
Do you remember my dress from the prom? Today I wore them wedges and small jewelry. You might be surprised, but I just get my first video. I think that her beauty is just hidden in the movements of the dress creating waves. So we shot the video;) I hope you understanding.


Enjoy!







(niestety nie trafiliśmy na dobre światło)
Fot. Majlow

18 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ladna,super na Tobie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienka :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna sukienka ;) i ten kolor ;) skąd ona jest? i jak one sie nazywaja-asymetryczne?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak asymetryczna. Kolor indygo albo po prostu chaber ;)
      Szyta na zamówienie. W niektórych sklepach tego typu sukienki już się pokazują :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetne to ostatnie zdjęcie ! Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful dress! Love your blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam podobne na allegro i chyba sobie zamówię ;)
    zapraszam na nowości !

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej sukience! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękną sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka! świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz jak to jest zawstydzić faceta? Właśnie to zrobiłaś. Jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka! Bardzo mi się podoba jak wyglądasz! Ciekawy blog! Zdjęcia są ok ;) Obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna sukienka! Na studniówce musiałaś być wielką gwiazdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow.. your dress is so gorgeous!
    You look great!

    x
    Stéph❀nie's Notebook

    OdpowiedzUsuń