wtorek, 3 kwietnia 2012

Leather legs

Pogoda nadal się do nas nie uśmiecha, ale to nie problem ;) Dziś zestawik z leginsami z lateksu. Nie którzy twierdzą, że to kicz... inni, że z fajnym połączeniem tworzą niezły outfit. Jednak trzeba być ostrożnym, żeby w całości nie wyglądać zbyt wulgarnie. Na początku trudno mi było się do nich przekonać, ale później z różnymi połączeniami stwierdziłam, że świetnie podkreślają nogi. Osobiście najbardziej podobają mi się w wersji czarnej, pasują na większe wyjścia jak również na co dzień. A wam które najbardziej się podobają?


leall[1].jpg






Koszula - next
legii- sh
biżu - hm
buty, żakiet - sale

14 komentarzy:

  1. również wolę czarne, chociaż te srebrne i złote wyglądają na całkiem fajne i myślę, że mógłby powstać z nimi naprawdę ciekawy zestaw;) Twoje są świetne, bo się za bardzo nie błyszczą;) ogólnie całośc bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne nogi i świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw :)
    legginsy i czerwone szpilki dodają pazura i seksapilu :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. very nice!^^ And one thing I really like your blog! is very interesting :) if you could have a follow me (if you'll like my blog) and I will surely return the favor :) Regards

    SzparSon Blog
    SzparSon Facebook

    XOXO ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. takie legginsy w sh? niezły łup!! świetne zestawienie:) rewelacyjne na każdą okazję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie legginsy i bardzo podobną marynarkę! :) Świetnie wyglądasz, bardzooo kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, przy wyborze takich legginsów, trzeba uważać, żeby nie wyglądać zbyt wulgarnie! Ty tego uniknęłaś, a przy okazji, świetnie się ubrałaś, brawo! :D

    wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz;) koszula i marynara jest super ;)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili i na fan page ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podobają :) jeśli są umiejętnie połączone (tak jak u Ciebie) to spisują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny outfit :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny set, masz bardzo zgrabne nogi;)

    http://simplecasualclassic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne buty!
    uwielbiam je!

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń