wtorek, 28 lutego 2012

Przedwiośnie

Jeeejka! Ta pogoda staje się nie znośna. Rano śnieżek, a popołudniu deszcz i wielka chlapa!...by najmniej u mnie. Dopada mnie ogromna chęć wiosny, tych kolorów, promieni słoneczka, i zapachu kwitnącej natury... no i oczywiście letnich przebieranek ;) Rozmarzyłam się.
Z tego więc powodu wrzucam podobny outfit do poprzedniego jednak górę zastąpiłam bluzką pastelowo-kremową z falbankami. Niestety jest to typ ciążowo-poszerzającej szmatki ale mam jednak do niej sentyment ;)

Enjoy!

hahaha...



Outfit


<3

bluzka - hm
naszyjnik, kolczyki muffins - accesories

kisses!

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam odwagi nosić takich falowanych bluzek. Zawsze miałam manię, że mnie pogrubiają..

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz
    zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :) Biżuteria na ostatnim zdjęciu jest taka kochana i urocza, uwielbiam takie słodkie rzeczy i ogólnie accesories :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknu zestaw! Wyglądasz niezwykle kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne falbanki! MNie tez marzy sie wiosna... Juz niedlugo! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. outfit cudowny , baaaardzo wiosenny ! ;**
    o jak brakuję mi już tej pory roku ...

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    ( obserwujemy ? <3 odwdzięcze się ! :**)

    OdpowiedzUsuń